محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

محمد صدرای پاطلایی

پرستار پاطلایی!

1390/3/10 12:32
نویسنده : simorgh
417 بازدید
اشتراک گذاری

بالاخره یه پرستار پاطلایی خوب و مهربون پیدا کردیم! البته انصافا خاله زینب یه چیز دیگه است ولی خوب چه کنم که تصمیم گرفته بره استرالیا!!!!(می خواد مهاجرت کنه ).

خیلی نگران این تعویض پرستار بودم ولی خداروشکر این دو سه روزی که خاله سمیه اومده بد نبوده، غیر از چند باری که بهونه گرفتیniniweblog.com بقیه اش رو پسر خوبی بودی ...

الهی بگردم مامانی ... شاید بهتر بود مامان تو هم خونه دار بود تا غصه نخوریniniweblog.com...درسته که صبح تا ظهر پیشت نیستم عزیز دلم ولی خداییش عصر با باباجیایی تلافیش رو در میاریم انقدر که شیطونی می کنیم...مگه نه؟!

 

ولی نترس این روزای سخت تموم می شه اونوقت با هم می نشینیم و ثمره تلاشمون رو تماشا می کنیم!                   smiley1631.gif

 

niniweblog.com

 رانندگی پاطلایی!!!!!

 

وقتی بابا پیاده می شه سریع می پری پشت فرمون که من بابا شدم!

اینجا جلوی دانشگاه سابق من و باباجیاییه که بابا کار داشت پیاده شد... شما هم پریدی پشت رل!

 

 

راننده حرفه ای !!!

 

 

واقعا که رانندگی تو خون پسرهاست...

هرچند که مامانینانی هم دست فرمونش بدک نیست ها!Cute 
smiley

 

 

 

 

امیدوارم همیشه شاد و سر حال باشی عسل مامان...
 
 
 
        
                                            
 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان ستایش و ساجده
28 خرداد 90 14:54
vay khodaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa mashalah che naze khoda negahesh dare moraghebesh bash mamani