محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 14 سال و 9 ماه و 13 روز سن داره

محمد صدرای پاطلایی

روز مامانینانی!!!!

1390/3/3 12:20
نویسنده : simorgh
326 بازدید
اشتراک گذاری

دیشب به صدرا صدرایی گفتم : فردا روز مامانه...

 یه خنده بامزه کرد پرید بغلم ...

بعدم گفت : مامانینانی عیدت مبارک!!!!

این اولین باری بود که نی نی خودم روز مادر رو به من تبریک می گه!

خیلی باشکوه بود...

 

 

                          

 

 

من هم می خوام این روز رو به بهانه روز مادر به مامانینانی خودم تبریک بگم که بهترین مامان دنیاست ، که اگه فداکاری هاش نبود هیچ وقت انقدر تماشای آسمون از زیر چتر لذت بخش نبود،او بود که عاشقانه زیستن را برایمان زندگی کرد و اوست که آسمانی اندیشدن را برای ما تصویر می کند...

مادر عزیزم ...

شاید هیچ وقت نتونسته ام چشم در چشم بگویم عاشقانه دوستت دارم ...

ولی حالا که می شه نوشت می نویسم که :

     "عاشقانه دوستت دارم"    

                                           

"روزت مبارک"

 

 

 

                         

                  مادرم روزت مبارک

  

 
پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان صدرا
3 خرداد 90 12:33
عزيزم خيلي خوشحالم كه يه مامان صدرا پيدا كردم البته پسره منم محمد صدرا است . صدراها كه خيلي عزيزن شما هم به ما سربزنيد ، لينكتون كردم راستي روزت مبارك مامان صدرا جون
زينب عشق مامان و بابا
3 خرداد 90 12:47
سلام روز مادر مبارك
مامان آتین
3 خرداد 90 16:12
سلام گلم ممنون منم لینکت کردم
hosna
10 خرداد 90 19:18
akheyy,tarifesho az khale bodayeye ziad shenide budam...


سلام خاله حســنــی! ممنون که به ما سر زدی...