محمد صدرامحمد صدرا، تا این لحظه: 14 سال و 8 ماه و 30 روز سن داره

محمد صدرای پاطلایی

قبولی پاطلایی!!!!

1390/4/11 10:43
نویسنده : simorgh
566 بازدید
اشتراک گذاری

 

 به نام دوست که هرچه بر سر ما می رود ارادت اوست...

تصوير

 

 

.........و من قبول شدم..........

 

می خوام همین جا از همه کسانی که به من کمک کردن تا بتونم در  امتحان دستیاری موفق بشم تشکر کنم...

 

 

اول از همه از آفریننده هستی ممنونم ، کسی که هیچ وقت تنهایم نگذاشت و همیشه بهترین بود و هست....

او که قلم از وصفش عاجز و زبان از شکرش قاصر است.

 

زیبا

 

 

بعد از همسر مهربانم ممنونم که سنگ صبورم بوده و هست ... وشرایط سخت درس خواندن او را از من دور نکرد و همواره مهربان در کنارم بود.

 

 

 

و از محمد صدرای عزیزم که وجودش آرامش وجودم بود و بودنش باعث بودنم...

 

 

و از پدر و مادر عزیزم که همیشه بهترین استاد و راهنمایم بوده اند و با مهربانی راه را برایم هموار کرده اند...

 

 

و از خواهر های عزیزم که مشفقانه همراهم بودند...

 

 

 و من الله التوفیق

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (5)

نی نی توپولی
5 تیر 90 11:51
مامان صدرا
مبارکککککککککککککککه...ان شا الله در همه مراحل زندگیتون پیروز و موفق باشید




سلام ...

ممنون از لطفتون
ننانا
5 تیر 90 11:55
خوشحالم که این قدر خوشحالی...
خوشحالم که صفحه ای به این شادی کار کردی،نشون می ده بعد از این همه زحمت شادی سهمت شده...
نتیجه زحمت های خودته...
حالا می تونی بعد از یه مدت با پاطلایی یه ددر راحت و بدون فکر و خیال بری...
خسته نباشی



ممنون ننانا!!!!!!!!

امیدوارم شادی بیشتر از این به زودی زود نصیبت بشه مادر!



ننانا
5 تیر 90 11:56
راستی یادت رفته بگی چی قبول شدی....




تو که می دونی کلک!!!!!!

پوست و مو و زیبایی!

هووووررررراااااا
مدرسه مامان ها
5 تیر 90 12:17
سلام مامان مهربون
مبارک باشه و خدا فرزند ناز و قشنگتون رو بهتون ببخشه
خوشحال میشیم به مدرسه ی مامان ها هم سری بزنید و از نظرات مفیدتون ما رو بهره مند کنید.


سلام

ممنون که به ما سر زدین ...

وبلاگتون رو دیدم ، مطالب خوبی جمع کردین...موفق باشین.
چشم اگه فرصت شد حتما.
bodayeye
11 تیر 90 18:38
,واقعا مبارک باشه خداییییش من که خیلی خوشحال شدم ایشا... موفقیت های بعدی
دوست داااااااااااااااااااارم .


سلام ... ممنون عزیزم . ببخشید دیر جوابتو دادم.

ایشالله برای شما!!!!